FAQ2020-08-21T16:14:27+02:00

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak wynająć toaletę przenośną?
  • Jak zamówić jedną toaletę online?
  • Na jak długo mogę wynająć toaletę?
  • Chcę wynająć toaletę na mniej niż 7 dni, czy jest to możliwe?
  • Chcę przedłużyć czas wynajmu toalety, jak mogę to zrobić?
  • Czy przypominacie o zbliżającym się terminie końca wynajmu?
  • Ile toalet maksymalnie mogę wynająć?
  • Co, jeśli chce zamówić więcej niż jedną toaletę w ramach jednego zamówienia?
  • Czym muszę podać dokładne miejsce, gdzie WC Serwis ma postawić toaletę?
  • Czy mogę przyjechać sam po toaletę?
  • Czy mogę zamówić toaletę na osobę prywatną?
  • Czy muszę podawać numer osoby odbierającej toaletę?
  • Źle zaznaczyłem miejsce dostawy, co mam zrobić?
  • Jak obliczyć, ile toalet przenośnych trzeba wynająć?
  • Czy toaleta jest ubezpieczona na wypadek kradzieży lub zniszczenia?
  • Czy muszę podpisywać jakąś umowę?
  • Ile kosztuje wynajem?
  • Jak wygląda płatność?
  • Czy mogę zapłacić kartą kredytową/płatniczą?
  • Czy mogę zapłacić BLIKiem?
  • Czy wystawiacie fakturę VAT?
  • Czy dostanę fakturę pocztą?
  • Czy Klient jest materialnie odpowiedzialny za wynajętą toaletę?
  • W których województwach świadczycie usługi?
  • Czy istnieje możliwość wynajęcia toalety za granicę?
  • Jak często należy serwisować toaletę?
  • Jak wygląda proces serwisowania?
  • W jaki sposób mogę otrzymać wycenę mojego zamówienia?
  • Jak zamówić inne produkty?
  • Organizuję wydarzenie / koncert / festyn / festiwal, co potrzebuję?
  • Organizuję budowę, co potrzebuję?

Jak wynająć toaletę przenośną?

  • Najprostszym i najwygodniejszym sposobem jest skorzystanie z naszego panelu zamówień online. Wybierając tę opcję, możesz wynająć jedną toaletę w mniej niż 2 minuty bez zbędnych formalności.

Jeśli potrzebujesz zamówić więcej toalet w jednym zamówieniu lub chcesz ją wynająć na krótszy okres niż 7 dni, to:

Jak zamówić jedną toaletę online?

Wynajem toalety online w WC Serwisie jest niezwykle prosty. Jeśli napotkasz jakiekolwiek kłopoty, nasza infolinia służy pomocą - 0 801 133 088

  1. Kliknij https://wcserwis.pl/toaleta/zamow-online/, w ten sposób znajdziesz się w naszym panelu.
  2. Miejsce – aby złożyć zamówienie, w pierwszej kolejności musisz podać miejsce ustawienia toalety – w puste pole wpisz miasto, do którego zostanie dostarczona kabina. Następnie, przesuwając pinezką na mapie (w tym celu najedź kursorem na mapę, wciśnij CTRL, dzięki czemu będziesz mógł ją przybliżyć), podaj dokładną lokalizację.
  3. Dane dla kierowcy – pod mapą znajdziesz pole do wpisania numeru kontaktowego do osoby odbierającej toaletę oraz uwagi dla kierowcy. W tym drugim wypadku na przykład możesz opisać sposób dojazdu na wskazane miejsce, jeśli jest on utrudniony.
  4. Termin – kolejny krok to podanie terminu ustawienia i odbioru toalety. Gdy to zrobisz, musisz wybrać częstotliwość serwisowania – do wyboru masz serwis co tydzień, 2 lub 4 tygodnie.
  5. Dodatkowe opcje – teraz wybierz dodatkowe opcje – za dodatkową opłatą możesz zamówić toaletę z umywalką i/albo opcję przejęcia przez nas ryzyka spalenia lub kradzieży kabiny. Po ich wybraniu kliknij "Zamawiam".
  6. Twoje dane – trafiłeś bądź trafiłaś do drugiego etapu składania zamówienia. Po lewej stronie masz do uzupełnienia puste pola na dane, a po prawej podsumowanie Twojego zamówienia. W pierwszej kolejności sprawdź, czy wszystko się zgadza. Jeśli tak, to możesz przejść do uzupełniania potrzebnych informacji. Jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu, kliknij "Wróć" – przycisk znajdziesz na dole strony. Jeśli zamawiasz toaletę jako osoba prywatna, a nie firma, to zaznacz opcję "Osoba prywatna", zanim zaczniesz uzupełniać potrzebne dane.
  7. Regulamin – po wypełnieniu wszystkich pól zapoznaj się z regulaminami i zaznacz wymagane zgody.
  8. Płatność – teraz możesz przejść do następnego etapu, czyli Płatności, klikając przycisk "Zamawiam i płacę". Następnie wybierz interesującą Cię formę płatności i zapłać za wynajem. Gdy to zrobisz, ponownie znajdziesz się w naszym serwisie. Na wskazany przez Ciebie adres e-mailowy otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem zamówienia.
  9. Gotowe! Zamówiona przez Ciebie toaleta zostanie dostarczona pod wskazany adres w wybranym przez Ciebie terminie. Przed końcem wynajmu prześlemy na Twój adres mailowy wiadomość z możliwością przedłużenia wynajmu.

Na jak długo mogę wynająć toaletę?

Okres wynajmu naszych produktów jest nieograniczony – umowę podpisujesz na okres od 7 do 28 dni.

Jeśli interesuje Cię wynajem długoterminowy, to wybierz wynajem na 4 tygodnie; na 10 dni przed końcem wyznaczonego terminu oddania kabiny, na skrzynkę pocztową prześlemy mail z możliwością przedłużenia wynajmu o kolejny miesiąc. Dzięki temu możesz co miesiąc decydować, czy nadal potrzebujesz toalety i masz pewność, że będziemy świadczyć usługi na najwyższym poziomie przez cały okres trwania umowy- zależy nam na jej przedłużeniu.

Istnieje także opcja skrócenia czasu wynajmu – w tym celu wystarczy tylko do nas zadzwonić. Należy jednak mieć na uwadze fakt, że nie zwracamy pieniędzy za niewykorzystany czas, dlatego też prosimy o przemyślane zakupy.

Chcę wynająć toaletę na mniej niż 7 dni, czy jest to możliwe?

Minimalny czas wynajmu toalety przez nasz panel online wynosi 7 dni. Jeśli interesuje Cię krótszy okres najmu, zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią 0 801 133 088.

Chcę przedłużyć czas wynajmu toalety, jak mogę to zrobić?

Na 10 dni przed końcem upływu wyznaczonego terminu oddania toalety, dostaniesz e-mail z linkiem, pozwalającym przedłużyć czas najmu. Po kliknięciu w link będziesz miał możliwość szybkiego opłacenia wynajmu na kolejny okres. Drugim sposobem przedłużenia wynajmu jest kontakt z naszą infolinią pod numerem 0 801 133 088.

Czy przypominacie o zbliżającym się terminie końca wynajmu?

Tak, 10 dni przed końcem okresu najmu otrzymasz taką informację na podanego przy składaniu zamówienia maila. W wiadomości znajdziesz także link, dzięki któremu będziesz mógł/mogła przedłużyć wynajem o kolejny miesiąc, płacąc szybko online.

Ile toalet maksymalnie mogę wynająć?

W WC Serwis możesz wynająć dowolną ilość toalet. Zapewnialiśmy już zaplecze sanitarne na największe imprezy w kraju.

Jeśli interesuje Cię wynajem jednej toalety na minimum 7 dni, to możesz skorzystać z panelu online. Proces jest bardzo prosty i trwa około 2 minut, dzięki czemu wynajem toalety nie zajmie Ci dużo czasu.

W przypadku, gdy potrzebujesz więcej toalet w ramach jednego zamówienia lub innych rozwiązań, możesz dodać wybrane produkty do wyceny na naszej stronie, a nasi pracownicy przygotują ofertę dla Ciebie. Zapraszamy również do kontaktu z naszą infolinią 0 801 133 088

Co, jeśli chce zamówić więcej niż jedną toaletę w ramach jednego zamówienia?

W takiej sytuacji zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią 0 801 133 088.

Czym muszę podać dokładne miejsce, gdzie WC Serwis ma postawić toaletę?

Tak. Potrzebujemy dokładny adres, ponieważ zależy nam na jak najlepszym zrealizowaniu Twojego zamówienia. Toalea zostaje ustawiona we wskazanym w zamówieniu miejscu.

Aby podać dokładny miejsce, musisz najpierw wpisać interesujący Cię adres, a następnie przesunąć pinezką na mapie w celu zaznaczenia dokładnego punktu dostarczenia toalety.

Czy mogę przyjechać sam po toaletę?

Nie. Zajmujemy się przewozem toalet na wskazane miejsce we własnym zakresie. Dzięki temu nie musisz martwić się o dostarczenie kabiny i jej odbiór. Dostarczenie toalety jest wliczone w cenę wynajmu.

Czy mogę zamówić toaletę na osobę prywatną?

Tak. Mogą na u nas zamawiać firmy i osoby prywatne. W panelu zamówienia online, na etapie podawania danych zmień opcję "Firma", na "Osoba prywatna".

Czy muszę podawać numer osoby odbierającej toaletę?

Tak, to niezbędna informacja w celu prawidłowego dostarczenia toalety. W razie nieprzewidzianej sytuacji numer pozwala dotrzeć kierowcy w odpowiednie miejsce i gwarantuje, że kabina zostanie ustawiona w pożądanym miejscu.

Źle zaznaczyłem miejsce dostawy, co mam zrobić?

Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 0 801 133 088, nasi pracownicy wprowadzą odpowiednie zmiany do Twojego zamówienia, aby kabina została ustawiona w odpowiednim miejscu.

Jak obliczyć, ile toalet przenośnych trzeba wynająć?

Ilość toalet jest zależna od czasu wynajmu, okoliczności i ilości osób, które będą z niej korzystać. W obliczeniach pomoże nasz kalkulator potrzebnych toalet z prawej strony ekranu – wystarczy wybrać kategorię, liczbę osób korzystających z kabiny, a następnie czas. Po kliknięciu pola „przelicz” pokażemy Ci naszą sugestię dotyczącą ilości toalet, które powinieneś zamówić, aby zapewnić odpowiedni komfort korzystającym z sanitariatów.

W naszym panelu zamówień znajdziesz dokładne informacje, co jaki okres powinien odbywać się serwis w zależności od liczby osób korzystających z toalety.

Czy toaleta jest ubezpieczona na wypadek kradzieży lub zniszczenia?

To zależy od wybranej przez Ciebie opcji. Podczas składania zamówienia w naszym panelu znajdziesz płatną opcję dodatkową- Przejęcie przez spółkę WC Serwis ryzyka spalenia lub kradzieży. Jeśli zaznaczysz ten punkt, toaleta zostanie ubezpieczona, a Ty nie będziesz ponosić odpowiedzialności materialnej za wynajętą kabinę.

Czy muszę podpisywać jakąś umowę?

Nie, przez panel zamawiania toalety online możesz wynająć u nas toaletę bez podpisywania umowy.

Ile kosztuje wynajem?

Cena wynajmu toalety zależy od wybranych wariantów, m.in. od częstotliwości serwisu czy opcji dodatkowych. Jeśli chcesz wynająć jedną toaletę, to w panelu wybierz pożądane opcje, a zobaczysz całkowity koszt wynajmu. Jeżeli interesuje Cię wynajem wielu toalet lub innych produktów, należy dodać je do wyceny i przesłać do nas zapytanie. Nasi handlowcy skontaktują się z Tobą i przedstawią naszą ofertę.

Jak wygląda płatność?

Akceptujemy wiele płatności online. Możesz zapłacić za zamówienie za pomocą systemu Przelewy24, BLIKiem, kartą płatniczą, przelewem online, a także przez Google Pay i Apple Pay.

Czy mogę zapłacić kartą kredytową/płatniczą?

Tak, możesz zapłacić za zamówienie kartą kredytową lub płatniczą.

Czy mogę zapłacić BLIKiem?

Tak, to jedna z dostępnych metod zapłaty.

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Tak, wyślemy Ci fakturę na podany podczas składania zamówienia adres e-mailowy.

Czy dostanę fakturę pocztą?

Dbamy o drzewa, dlatego wysyłamy jedynie elektroniczne faktury. Dostaniesz ją na podany podczas składania zamówienia adres e-mailowy.

Czy Klient jest materialnie odpowiedzialny za wynajętą toaletę?

To zależy od wybranego przez Ciebie rozwiązania. Podczas składania zamówienia w naszym panelu znajdziesz płatną opcję dodatkową- Przejęcie przez spółkę WC Serwis ryzyka spalenia lub kradzieży. Jeśli ją zaznaczysz, toaleta zostanie ubezpieczona, a Ty nie będziesz ponosić odpowiedzialności materialnej za wynajętą kabinę.

W których województwach świadczycie usługi?

Działamy na terenie całej Polski, więc możesz skorzystać z naszych usług niezależnie od województwa.

Czy istnieje możliwość wynajęcia toalety za granicę?

Nie, działamy tylko na terenie naszego kraju.

Jak często należy serwisować toaletę?

Częstotliwość serwisu zależy od liczby osób korzystającej z toalety. W naszym panelu zamówień toalety online znajdziesz prostą informację, jak często serwisować toaletę, biorąc pod uwagę liczbę osób korzystających z niej.

Jak wygląda proces serwisowania?

Serwisowanie polega na myciu i opróżnianiu kabiny. Szczegółowy opis serwisowania znajdziesz w naszym wpisie blogowym: Jak przebiega proces serwisowania toalet mobilnych?

W jaki sposób mogę otrzymać wycenę mojego zamówienia?

Jeśli chcesz otrzymać wycenę produktów, zacznij od dodania do koszyka interesujących Cię produktów: toalety, kontenery, przyczepy, ogrodzenia lub inne. Następnie kliknij i ikonę koszyka, a następnie „do wyceny”. Kolejny krok to podanie danych takich jak imię/nazwa firmy, adres e-mail, telefon, miejscowość ustawienia produktów oraz kategorię oraz zaznaczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Ostatni etap to kliknięcie w pole „prześlij do wyceny”. Wycenę otrzymasz na podany adres e-mail tak szybko, jak to tylko możliwe.

Jak zamówić inne produkty?

Możesz złóżyć prośbę o wycenę przez nasze strony:

Przy interesującym Cię produkcie kliknij zielony przycisk "Dodaj do wyceny", uzupełnij swoje dane i wyślij zapytanie. Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.

Organizuję wydarzenie / koncert / festyn / festiwal, co potrzebuję?

Wszystko zależy od liczby osób, które będą na wydarzeniu. Liczbę toalet możesz oszacować, korzystając z kalkulatora.

Mamy doświadczenie w dostarczaniu potrzebnych produktów na różne wydarzenia sportowe, muzyczne, kulturalne, dlatego przygotowaliśmy specjalną stronę, na której znajdziesz wszystkie produkty na eventy: https://wcserwis.pl/oferta/event/.

Dodaj interesujące Cię produkty do wyceny, a nasi pracownicy skontaktują się z Tobą i przedstawią ceny za wynajem produktów.

Organizuję budowę, co potrzebuję?

To zależy od liczby osób pracującej na budowie.

Jeśli na przykład budujesz dom, gdzie jest do 10 pracowników, możesz wynająć jedną kabinę toaletową przez nasz panel zamówień online.

Natomiast jeśli jesteś odpowiedzialny za organizację zaplecza sanitarnego na budowę dużej inwestycji, jak osiedla mieszkalnego, biurowca, autostrady, to zamiast standardowych kabin toaletowych, możesz zamówić kontenery sanitarne, kontenery biurowe dla osób nadzorujących prace, a także kontener stróżówkę, aby zapewnić bezpieczeństwo po opuszczeniu budowy przez pracowników. Oferujemy również między innymi toaletę z hakiem, która może być transportowana na dźwigu i umieszczona na dowolnej kondygnacji wielopiętrowej budowy. Dzięki temu pracownicy mniej czasu spędzą na dotarcie do toalety, co zwiększy komfort pracy.

Jeśli nie wiesz, ile toalet potrzebujesz, to możesz skorzystać z naszego kalkulatora.

Działamy od 1996 roku. W tym czasie pomogliśmy zapewnić zaplecze sanitarne na wiele placów budów w całym kraju. Wszystkie produkty przydatne na budowie znajdziesz na dedykowanej stronie: https://wcserwis.pl/oferta/budowa/.

Kalkulator

zamknij

Kalkulator

Sugerowana liczba toalet

Kategoria

Liczba ludzi

Czas

zamów toaletę online
wynajmij online